اخبار دکتری

جدیدترین اخبار دکتری، سراسری،آزاد، وزارت بهداشت

اخبار دکتری

جدیدترین اخبار دکتری، سراسری،آزاد، وزارت بهداشت

اخبار دکتری

جدیدترین اخبار دکتری، سراسری،آزاد، وزارت بهداشت

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه هنر تهران

مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه هنر تهران در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران پی اچ دی تست، با توجه به آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری، پذیرش دانشجو در این آزمون شامل اجرای فرآیند دو مرحله ای می باشد، که اجرای این مراحل مطابق با قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی مصوب مورخه ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی می باشد. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش کشور انجام گرفته و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو صورت می گیرد . در راستای اجرای مرحله دوم به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون تکمیل ظرفیت نیمه متر کز دکتری سال ۹۶ که به دانشگاه هنر معرفی شده اند، می رساند لازم است برابر مفاد اطلاعیه ذیل، جهت انجام مصاحبه به همراه مدارک آموزشی و پژوهشی مندرج در این دستورالعمل و بر اساس زمان بندی تعیین شده به این دانشگاه مراجعه نمایند.

 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.......

به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری در کانال تخصصی دکتری عضو شوند… کلیک کنید… .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی