اخبار دکتری

جدیدترین اخبار دکتری، سراسری،آزاد، وزارت بهداشت

اخبار دکتری

جدیدترین اخبار دکتری، سراسری،آزاد، وزارت بهداشت

اخبار دکتری

جدیدترین اخبار دکتری، سراسری،آزاد، وزارت بهداشت

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

آخرین تغییرات آزمون دکتری وزارت بهداشت

دبیر شورای آموزش علوم پایه آخرین تغییرات آزمون دکتری وزارت بهداشت را تشریح کرد.

به گزارش ایران پی اچ دی تست دکتر جمشید حاجتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص نحوه برگزاری آزمون ph.d  سال 97 اظهار کرد: در آزمون پیش‌رو مواد امتحانی را خلاصه کرده‌ایم و تعداد مواد آزمونی کاهش پیدا کرده، همچنین درس استعداد تحصیلی به همه رشته ها اضافه شده و این مساله در سایت سنجش و آموزش پزشکی نیز اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: در خصوص برخی تغییرات اعمال شده نگرانی هایی در بین داوطلبان وجود داشت که در اطلاعیه جدیدتر در خصوص موارد و تغییرات اعمال شده توضیح داده شد و تغییرات جزئی نیز در تعداد سئوالات برخی رشته ها اعمال  شد تا نگرانی هایی که در بین داوطلبان وجود داشت و به ما نیز منتقل شده بود برطرف شود.

دبیر شورای آموزش علوم پایه خاطر نشان کرد: در خصوص سایر ضوابط آزمون ph.d در سال 97 نسبت به سال 96 تغییری نداریم و آزمون به همان ترتیبی که در سال 96 برقرار شد توسط دانشگاهها برگزار می شود و سهم آزمون کتبی و مصاحبه در نمره آزمون هر کدام 50 درصد است.

حاجتی افزود: هم چون سال گذشته و در ظرفیت پذیرش نیز تغییر خاصی وجود ندارد و هر ظرفیتی که دانشگاه ها اعلام کنند اعمال می شود و روند یکنواختی را مانند سال گذشته در برگزاری آزمونph.d  داریم.


برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.......

به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری در کانال تخصصی دکتری عضو شوند… کلیک کنید… .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی