اخبار دکتری

جدیدترین اخبار دکتری، سراسری،آزاد، وزارت بهداشت

اخبار دکتری

جدیدترین اخبار دکتری، سراسری،آزاد، وزارت بهداشت

اخبار دکتری

جدیدترین اخبار دکتری، سراسری،آزاد، وزارت بهداشت

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

آمار تعداد ثبت نام شدگان آزمون دکتری 97

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌‌نام بیش از ۲۱هزار نفر تا شنبه ۴ آذر برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا در این باره گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۹۷ از روز چهارشنبه اول آذر ۹۶ آغاز شده است و مهلت ثبت‌نام تا ۷ آذر ادامه دارد. تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۴ آذر تعداد ۲۱۹۶۳ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ در ۷ گروه و ۲۴۶ کدرشته امتحانی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و پردیس‌های خودگردان صورت می‌گیرد.


برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.......

به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم جهت اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون دکتری در کانال تخصصی دکتری عضو شوند… کلیک کنید… .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی